poniedziałek, 1 marca 2010

O mnie + Jak doładować SuperStar

Siemka. Nazywam się Ola i od dziś (1.03.2010) prowadzę razem z Karolinką tego bloga. Na Stardoll jestem xOlinkAx. Mam 13 lat, lubię siatkówkę oraz śpiew. Tyle o mnie :)
Od razu mówię: To moja pierwsz notka na blogu i pierwsza na BLOGSPOT więc jak będzie coś nie tak proszę nie czepiajcie się :*


















Jak doładować Członkostwo SuperStar.
Najczęściej spotykanym doładowaniem na Stardoll jest doładowanie przez komórkę. Ja doładowywuję TYLKO tak :) Jeśli coś ci nie wychodzi spróbuj moim sposobem. Do wczoraj nawet ja nie mogłam sobie z tym poradzić :) Najważniejsze jest to by nie zapomnieć o "0"
1. Zaloguj się na Stardoll.
2. Wejdź w "Awansuj Teraz" pod loginem.
3. Wybierz rodzaj płatności ( SMS ) wpisz swój numer z poprzedzeniem cyfry 0.
np. 0 123 456 789 .
4. Naciśnij "Kontunuuj" (nie wiem jak to się pisze :P).
5. Otrzymasz wiadomość SMS na którą od razu odpowiedz.
6. Jesteś już SuperStar!
Nie zapomnij, że aby doładować SuperStar musisz mieć przynajmniej 11 złotych na koncie :)

Pozdrawiam Ola (xOlinkAx) :)
Posted by Picasa

2 komentarze: