wtorek, 16 marca 2010



A później ? użalanie się nad sobą i pytanie : "Czemu ja dałam to hasło ! " , "Dlaczego to zrobiłam?!".

A teraz trzecia rzecz :
-Darmowe rzeczy po za STARDOLL.COM nie istnieją !
-Kiedy ktoś ci proponuje doładowanie jeśli mu podasz hasło
nie dawaj !!!!
-Nie podawaj e-maila na którym masz założone konto !

Języki złodziejów:
wiem coś o tym iż nie raz mi proponowano wymienione wyżej rzeczy,
oto języki którymi się posługują złodzieje najczęściej:

1). " Chcesz za darmo doładowanie ? jak tak to podaj hasło ".
2)." Mam twoje hasło ! , jeśli mi go nie podasz to ci ukradnę konto.
3). Daj mi twoje hasło to ci załatwię wszystkie DKNY za darmochę !!!
Itp,itd.
A teraz odnośniki do tych punktów.
1).Osoba która tak mówi na pewno gdyby miała pieniądze
wolałaby sobie doładować konto a nie tobie.
2).Jeśli ma hasło,to po co o nie prosi ?
3).Nie da się załatwić wszystkich Dkny za darmo ;p

Myślę,że po tym artykule trochę zmądrzeliście.

A teraz ostatnie prawdziwe i mądre przysłowie:


"Uważaj ! bo twój "Przyjaciel" może okazać się wrogiem".
pozdrawiam .xXkarolinaXx.

1 komentarz:

  1. Ja naszczęście nie miałam skradzionego konta, ale mi proponowano "doładowanie konta". Nie wierzę w to!!! Wy też nie wierzcie!

    OdpowiedzUsuń