czwartek, 17 czerwca 2010

Propozycja makijaży.

Dość lekki,aksamitny makijaż.Błyszczyk bardzo rzuca się w oczy (moim zdaniem o to właśnie chodzi).
Ja na mojej lalce mam niebieskie oczy,ale do tej stylizacji polecam oczy o kolorze : zielonym.
Moim zdaniem lalka robi świetne wrażenie,a do tego czarne lub blond włosy-cudo :)
Ta stylizacja zalicza się bardziej do tych "eleganckich" stylizacji.Jej kolorem jest głównie kolor czerwony.
Do tej stylizacji polecam włosy o kolorze:korzennym (jeśli masz kolor o takim odcieniu),brązowe (ciemne) lub ciemna czerń.Na pewno takie kolory i stylizacja zrobią na innych ogromne wrażenie ;)
To jest tak zwana "nie narzucająca się stylizacja" czyli skromna.Jest jedną ze zwykłych stylizacji ale robi wrażenie kiedy na nią patrzymy.Na pewno każdy będzie chwalił taką stylizację.Mi akurat wyszła bardzo dopracowanie i moim zdaniem jest niczego sobie.

Mi osobiście się podoba stylizacja nr. 1.
Ale jak wiadomo każdy ma inny gust.
______________
Informacja:
Te kosmetyki ZNAJDUJĄ się w starplazie,używałam ze sklepów:
Dot oraz Luxe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz