czwartek, 20 maja 2010

Mały problem i pytanie.

Witam.Mam małe wątpliwości co do redaktorek bloga oraz ogólnie bloga.Sara na razie nie prowadzi bloga bo po prostu skromnie mówiąc jeszcze jej nie powiedziałam co i jak,inaczej powiedziawszy nie umie zbytnio.A ty Olu masz "przerwę",napisałaś o tym 5 maja i ostrzegałaś mnie przed tygodniową przerwą która przedłużyła się w 2 tygodnie,a więc nie wiem co mam myśleć,czy prowadzisz dalej bloga ze mną czy rezygnujesz,iż pierwszego miesiąca kiedy zaczęłaś ze mną prowadzić notek było powyżej 100,a teraz każdy miesiąc zniża się do 30 notek ale nie tylko z mojego powodu.Może i zbytnio dramatyzuję ale troszeczkę mnie to zdenerwowało,pozdrawiam i proszę o jak najszybszą reakcję z twojej strony,nie chodzi od razu o notkę na blogu,ale wiadomość do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz